مقالات

بررسی کامل معایب هایما s7 توربو

بیشتر معایب هایما s7 توربو به استفاده از تجهیزات یا آپشن های بی کیفیت و نامرغوب مربوط می شود. اگر قطعه ای کارکرد خود را ازدست دهد و نمونه های اصل جایگزین آن نشود در این صورت عملکرد خودرو با مشکل مواجه خواهد شد. به همین دلیل حتما مراکز معتبر را برای خرید لوازم یدکی هایما انتخاب کنید.

آشنایی با معایب هایما s7 توربو

مهمترین معایب هایما s7 توربو چیست؟ هایما s7 توربو چه معایب اصلی دارد؟ برای رفع معایب آن چه راهکارهایی موجود است؟ در این بخش از مقاله در نظر داریم به طور کامل به بررسی برخی از مهمترین معایب هایما s7 توربو بپزدازیم  و راهنمایی کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

امروزه شرکت و مراکز مختلفی در حوزه ی فروش لوازم یدکی هایما s7 توربو شارژ فعالیت دارند، هر یک از آنها به منظور جلب توجه خریدار، هزینه  متفاوتی را ارائه می دهند. البته سودجویان بسیاری نیز هستند که از قافله عقب نمانده و با فروش قطعات هایما s7t تقلبی به دنبال فریب افراد هستند. در صورتی می توانید از کارایی یک قطعه مطمئن باشید که مراکز معتبر را هدف قرار دهید. (یدکی خودرو)

اگر آپشن و تجهیزات به کار رفته در خودرو کارکرد مطلوبی نداشته باشند در این صورت ضعف هایما s7 توربو دو چندان خواهد شد. این امر حتی می تواند خسارت های جبران ناپذیری را ایجاد کند. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل همکاران بخش فروش ما، بررسی جدی در مورد کیفیت لوازم یدکی هایما s7 توربو و نصب مطمئن آن در نظر دارند.

ویدیو بررسی معایب و مزایای هایما اس 7 توربو

 

معایب هایما s7 توربو: کیفیت پایین متریال به کار رفته در کابین

در کابین هایما s7 توربو از متریالی استفاده شده است که کیفیت مطلوبی ندارد و این امر به عنوان یک ضعف برای این مدل از خودرو های هایما تلقی شود. وقتی وارد کابین خودرو می شوید، پلاستیک خشک و کاملا بی کیفیت را در داخل کابین مشاهده می کنید. این امر حس نامطلوبی در افراد ایجاد می کند. از یک خودروی شیک و لوکسی مانند هایما s7 توربو انتظار آن نمی رود دارای یک کابین بی روح باشد. طراحی سرد به کار رفته در این بخش از خودرو می تواند به راحتی شما را دلسرد کند.

رنگ داشبورد هایما s7 توربو نیز مشکی بوده و از کیفیت خوبی برخوردار نیست. بسیاری از ادوات کنترلی آن نیز از مواد اولیه ی نامرغوب ساخته شده اند. به نظر میرسد شرکت هایما با استفاده از متریال نامرغوب در صدد آن بوده است که هزینه ی نهایی را کاهش دهد ولی غافل از این که یک خودرو شیک باید دارای امکانات و تجهیزات مرغوب باشد.

معایب هایما s7 توربو: ایمنی

ایمنی هایما s7 توربو نیز به عنوان یکی از مهمترین ضعف ها و کمبودهای هایما s7 توربو تلقی می شود. به دلیل اینکه این شاسی بلند توسط موسسه ایمنی  C-NCAP مورد تایید نمی باشد، نمی توان از لحاظ ایمنی به آن امتیاز خوبی داد. البته این به معنای آن نیست که هایما s7 توربو از ایمنی خوبی برخوردار نمی باشد. اگر قطعات مختلف و لوازم یدکی آن با در نظر گرفتن دستورالعمل های مختلف اجرا نشود در این صورت ایمنی خودرو با ضعف بسیاری روبرو خواهد شد.

معایب هایما s7 توربو: عملکرد ضعیف پیشرانه ها

هایما s7 توربو  دارای پیشرانه های مطمئن نیست. به همین دلیل  این موضوع به عنوان یکی از  معایب این مدل در نظر گرفته می شود. در مدل جدید هایما s7 توربو به منظور حل این مشکل تلاش شده است، پیشرانه های مطمئن در اولویت قرار گیرد. این خودرو دارای یک پیشرانه ی 1.8 لیتری می باشد که دارای توان تولید 170 اسب بخار است.

معایب-و-مشکلات-هایما-s7-توربو

معایب و مشکلات هایما اس 7 توربو

معایب هایما s7 توربو: گلگیرهای حجیم | یدکی خودرو

گلگیرهای حجیم به کار رفته در ساخت و طراحی هایما s7 توربو به هیچ وجه خوشایند نیست. معلوم نیست شرکت هایما چه دلیل و ایده ای برای به کارگیری این نوع از گلگیرها در یک خودروی شیک و لوکس داشته  ولی استفاده از آنها محدودیت جدی در حین رانندگی به وجود آورده است. حتی به کارگیری انواع مختلف از دوربین ها نیز نمی تواند در برطرف کردن این مشکل موثر باشند.

معایب هایما s7 توربو: تجربه ی رانندگی نامطلوب

در یک خودرو ی شیک و باکلاس ما انتظار یک سفر و رانندگی لذت بخشی را داریم ولی متاسفانه در طراحی داخلی هایما s7 توربو به این مورد توجه کافی صورت نگرفته است. به همین دلیل به محض وارد شدن به داخل آن با ارتفاع زیاد و البته گلگیرهای حجیم روبرو هستیم که این امر می تواند در نگاه اول،  تاثیر نامطلوبی داشته باشد.

این موضوع همچنین می تواند دید راننده را نیز به مقدار بسیار زیاد کاهش دهد. لازم به ذکر است اگر چه هایما s7 توربو دارای سیستم تعلیق بسیار نرمی می باشد ولی این امر در حین رانندگی به خصوص در جاده های پرپیچ و خم مورد تایید نیست زیرا فاصله ی زیاد خودرو تا زمین می تواند تجربه ی تلخی برای شما ایجاد کند. این امر به عنوان یکی از مهمترین معایب هایما s7 توربو تلقی می شود.

هایما-اس-7-توربو-بخریم-یا-نه

هایما اس 7 ارزش خرید دارد؟

هایما s7 توربو بخریم یا نه ؟

حال با بررسی توضیحات یاد شده در مورد معایب هایما s7 توربو ممکن است برخی از کاربران در خرید این مدل از خودروهای هایما دچار تردید باشند. توجه کنید هر محصولی با مزایای ویژه ای که دارد، عاری از عیب نیست. هر خودرویی با توجه به استانداردهایی که برای ساخت و طراحی آن در نظر گرفته می شود، بدون تردید دارای برخی نکات قوت و ضعف خواهد بود.

در مورد هایما s7 توربو لازم است بگوییم که این مدل از خودروهای هایما در مقابل هزینه ای که درخواست می کند، دارای امکانات و آپشن های خوبی است.

این خودرو در مقایسه با محصولات مشابه خود کارایی مطلوبی دارد.  انتظار می رود شرکت هایما با دریافت فیدبک های مفید، بتواند در کاهش ایرادهای موجود در مدل های بعدی گام موثری بردارد.

برای اینکه از  خرید هایما s7 توربو به طور کامل راضی باشید می توانید متناسب با امکاناتی که دارد، نمونه های مشابه این خودرو را از لحاظ قیمت بررسی کنید. در مدل جدید هایما s7 توربو امکانات جذابی افزوده شده و برخی از نقض های مدل قبلی این برند رفع شده است. استفاده از آپشن های مختلف از جمله :

  • سپر جلو به همراه جلو پنجره جدید
  • طرح جدید مه شکن ها
  • دیفیوزر جدید سپر عقب
  • وجود پایه باربند
  • طرح جدید رینگ های ماشین

توانسته است زیبایی و جذابیت این خودرو را افزایش دهد.

جمع بندی

در این بخش از مقاله سعی کریم به برخی از مهمترین معایب هایما s7 توربو بپردازیم و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. امیدوار هستیم با خواندن مطالب یاد شده بتوانید توضیحات خوبی به دست آورید. در خرید لوازم یدکی و نصب هر قطعه ی دیگر به این نوع از خودرو ها حتما مراکز معتبر را انتخاب کنید زیرا هرگونه سهل انگاری در فرایند نصب آپشن های مختلف به هایما s7 توربو می تواند ضعف و معایب آن را افزایش دهد. اگر یک قطعه ی اصل و ایمن برای خودرو خریداری نکنید در این صورت گرفتار دردسرهای بعدی خواهید بود. ما برای فروش هر قطعه و لوازم یدکی هایما s7 تور، گارانتی بازگشت در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، با ما بهترین کالا را به قیمت مناسب خریداری کنید. یدکی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *